تماس تصویری از جمله سرویس‌های محبوب اپراتورهاست که عده‌ای از کاربران که به امید بهره‌مندی از این سرویس، سیم‌کارت‌های رایتل را خریداری کرده‌اند، مدت 6 ماه است با قطع این سرویس مواجه هستند.
کاربران رایتل برای قطع تماس‌های تصویری خسارت می‌گیرند؟!


حدود شش ماه از قطع سرویس تماس‌های تصویری رایتل می‌گذرد و همچنان آینده این سرویس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و در این میان مشخص نیست حقوق افرادی که برای خرید سیم کارت رایتل به امید بهره‌مندی از تماس تصویری هزینه کرده‌اند چه می‌شود؟!