کاربران رایتل برای قطع تماسهای تصویری خسارت میگیرند؟!
تماس تصویری از جمله سرویسهای محبوب اپراتورهاست که
عدهای از کاربران که به امید بهرهمندی از این سرویس، سیمکارتهای رایتل
را خریداری کردهاند، مدت 6 ماه است با قطع این سرویس مواجه هستند.

حدود شش ماه از قطع سرویس تماسهای تصویری رایتل میگذرد و همچنان آینده این سرویس در هالهای از ابهام قرار دارد و در این میان مشخص نیست حقوق افرادی که برای خرید سیم کارت رایتل به امید بهرهمندی از تماس تصویری هزینه کردهاند چه میشود؟!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت 9:49 توسط حسین اسماعیل نتاج سرستی
|
خوشحال خواهم شد که از نظرات و راهنمایی مفید شما عزیزان در جهت بهبود و ارتقاء کیفی این وبلاگ استفاده نمایم .