دو راه ساده برای ورود به ویندوز XP بدون نیاز به پسورد!!
یکی از مشکلات ویندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password می باشد .
همانطور که همه شما می دانید xp امکان جالب switch user را دارد که می توان محیط را برای کار user های مختلف فراهم کرد .
حالا اگر شما این password را فراموش کنید چاره چیست؟
+ نوشته شده در جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ ساعت 15:33 توسط حسین اسماعیل نتاج سرستی
|
خوشحال خواهم شد که از نظرات و راهنمایی مفید شما عزیزان در جهت بهبود و ارتقاء کیفی این وبلاگ استفاده نمایم .