دو راه ساده برای ورود به ویندوز XP بدون نیاز به پسورد!!

یکی از مشکلات ویندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password می باشد .
همانطور که همه شما می دانید xp امکان جالب switch user را دارد که می توان محیط را برای کار user های مختلف فراهم کرد .

حالا اگر شما این password را فراموش کنید چاره چیست؟

ادامه نوشته

حضور مخفی در شبکه

همان طور که میدانید در صورتی که شما تحت شبکه باشید ، هر بار که وارد سیستم میشوید ، دیگر افرادی که در شبکه هستند متوجه ورود و خروج شما میشوند. اما با این

ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به صورت کاملا مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود.

کافی است از منوی Start به Run بروید و در آن عبارت net config server: /hidden:yes را تایپ کنید.
 

منبع : http://www.yekii2ta.blogfa.com/

نرم افزار های مخفی Windows

لیست زیر، نرم افزارهای مخفی و بدرد بخور ویندوز است که با منوی RUN می توانید ببینید.
برای استفاده از این برنامه ها ابتدا شما باید بهStart رفته و سپس به RUN و در آنجا هر کدام از دستورات زیر را وارد کنید و ok کنید ، برنامه مورد نظر اجرا خواهد شد.

ادامه نوشته